یخچال پرده هوا یخچال پرده هوا .

یخچال پرده هوا

لیست قیمت آبسردکن استیل صنعتی

راهنما خرید آبسرد کن:
تعداد شیر و نوع شیر در دستگاه های آبسردکن متفاوت است از این رو افراد می توانند به راحتی دستگاه مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنند.شیرهای ساخته شده در آب سرد کن های صنایع برودتی امین سرما  ضد چکه و ضد زنگ می باشد.آب سرد کن یک نوع یخچال صنعتی است که قابلیت نگه داری و خنک کننده آب شهری را دارد و گنجایش هر شیر، 12 لیتر می باشد.

انواع آبسردکن استیل
آب سردکن استیل تک شیر
آب سردکن استیل دو شیر
آب سردکن استیل سه شیر
آب سردکن استیل چهار شیر
آب سردکن استیل پنج شیر
آب سردکن استیل شش شیر
آبسردکن استیل 
یکی از ویژگی های دستگاه های آبسردکن استیل صنعتی اتصال مستقیم مخزن به شیر آب شهری است.جنس بدنه ی اصلی این دستگاه از نوع استیل می باشد، و قدرت کمپرسور و کندانسور این نوع از آب سردکن ها در مقایسه با آبسردکن های فانتزی دارای قدرت بیشتری هستند.

نوع استیل به کار رفته در بدنه 
ضخامت استیل بدنه
گنجایش مخزن دستگاه
تعداد شیر
قدرت موتور دستگاه
میزان بازدهی
نوع عایق بندی مخزن
گارانتی و ضمانت پس از فروش محصول
آبسردکن اداری
این آبسردکن اداری یخچالدار دارای سه خروجی آب گرم، سرد و ولرم می باشد که این ویژگی باعث شده این دستگاه بسیار پر کاربرد و چند منظوره معرفی شود.در این نوع از محصولات برای این که بتوان آب مورد نیاز کاربر را فراهم نمود، از یک مخزن استفاده می شود که پس از تخلیه آب موجود در آن باید دوباره پر شود.

ویژگی‌های بهترین آبسرد کن
ظرفیت خنک‌کنندگی بیشتر
ایجاد سر و صدای کم‌تر
بهره‌وری انرژی بیشتر
ظرفیت مخزن آب
شیرهای آب گرم و یا آب سرد
قیمت آبسردکن استیل
جهت خرید آبسردکن استیل نکاتی را که باید رعایت کنید شامل نوع و کاربرد، ظرفیت، جنس بدنه، سیستم خنک کننده، تنظیمات و کنترل، صدا و نویز، قابلیت‌های اضافی، ضمانت و خدمات پس از فروش، است . برای خرید یک محصول خوب و با کیفیت به سایت ما مراجعه کرده و یک محصول با کیفیت را برای کار خود انتخاب کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۰:۴۹ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)