یخچال پرده هوا یخچال پرده هوا .

یخچال پرده هوا

خرید فریزر ایستاده صنعتی

فریزر ایستاده

فریزر ایستاده یکی از انواع محصولات سرمایشی و برودتی صنایع دی مارکت می باشد. از این محصول برای نگه داری و منجمد کردن انواع مواد غذایی در سوپرمارکت ها، قصابی، قنادی و رستوران ها استفاده می شود. مجموعه ما تولید کننده انواع فریزر صنعتی و فریزر صندوقی و فریزر خانگی تک درب نیز هست. فریزر ایستاده صنایع دی مارکت با بهترین قیمت و کیفیت به شما مشتریان عزیز عرضه می شود. مجموعه ما سعی دارد تا بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه کند. یخچال فریزر ایستاده مجموعه ما در طرح ها و مدل های مختلف و منحصر به فرد مناسب برای فضای داخلی فروشگاه و مغازه شما تولید می شود.

مشخصات فنی فریزر ایستاده 

ظرفیت کل (ناخالص)
396 لیتر
ظرفیت کل (خالص)
364 لیتر
محدوده دما (° C)
-10 تا -25
سطح دمای محیط (درجه سانتیگراد)
16 تا 32
مصرف انرژی
13.55 کیلووات ساعت در 24 ساعت
کنترل دما
الکترونیکی
مبرد
R290
قفسه های گنجانده شده
4
یخ زدایی
گاز اتوماتیک / گرم
ولتاژ / فرکانس
220 ولت / 240 ولت / 50 هرتز
طول کابل
150 سانتی متر
حداکثر سطح صدا
55dBA
ابعاد خارجی 
(عرض) 650 میلی متر x (ساعت) 1995 میلی متر x (د) 719 میلی متر
ابعاد خارجی
(عرض) 650 میلی متر x (ساعت) 2227 میلی متر x (روز) 719 میلی متر
وزن خالص
125 کیلوگرم
ویژگی های فریزر ایستاده

 بدنه ی تمام استیل
شیشه های دوجداره وضد بخار
چرخ های قابل تعویض باامکان چرخش 360 درجه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
ابعاد فریزر ایستاده

فریزر ایستاده ۶۰ سانتی
فریزر ایستاده ۷۰ سانتی
فریزر ایستاده  ۱۲۰ سانتی
فریزر ایستاده ۱۵۰ سانتی
انواع فریزر ایستاده 

فریزر ایستاده تک درب
فریزر ایستاده دو درب
فریزر ایستاده سه درب
فریزر ایستاده چهار درب

مشخصات فنی فریزر ایستاده تک درب
جنس بدنه
استیل
نوع درب
شیشه ای دوجداره
قدرت کمپرسور
1 اسب با توان بالا
برق مصرفی
A
ترموستات
دیجیتالی
نمایشگر دما
دارد
جنس پلیت ها
استیل نگیر
تنوع استیکر 
دارد
عایق بندی 
تزریق فوم پلی یورتان
گارانتی
18 ماه
فریزر ایستاده تک درب یکی از پر فروش ترین فریزرهای ایستاده صنایع برودتی دی مارکت می باشد . این فریزر یکی از انواع فریزر ایستاده و فریزر صنعتی است که دارای یک درب شیشه ای از جنش شیشه ی نشکن سکوریت می باشد که به صورت مگنتی بوده و به راحتی و بدون هیچ گونه صدایی و خیلی نرم باز و بسته می شود . این فریزر ایستاده صنعتی به طور استاندارد اغلب در ابعاد 60 سانتی و 70 سانتی تولید می شوند . بدنه فریزر ایستاده 60 سانتی و فریزر ایستاده 70 سانتی از گالوانیزه بوده و قابلیت چسباندن بچسب و حتی لگوی اختصاص شما را دارد. 

فریزر ایستاده دو درب فروشگاهی 

 فریزر ایستاده فروشگاهی
ابعاد
240*200*75 سانتی متر  
جنس بدنه
گالوانیزه
درجه انرژِی
A
ترموستات 
دیجیتال
موتور 
کلترون
قدرت
۱ اسب
فریزر فروشگاهی یکی از پر کاربرد ترین فریزر صنعتی می باشد . این فریزر ایستاده فروشگاهی اغلب دارای ابعاد بزرگ بوده زیرا حجم بالایی از خوراکی ها و مواد غذایی را در خود جای دهد . به همین خاطر فریزرایستاده سه درب و فریزر ایستاده شش درب از پر فروش ترین فریزر های ایستاده برای فروشگاه ها می باشد . البته که فریزر ایستاده تک درب و دو درب نیز بسیار به کاربد دارند ولی فریزر ایستاده سه درب و شش درب به دلیل ابعاد بزرگتر و گنجایش بالایی که دارند بسیار مناسب می باشند . از ویژگی های این فریزر ها می توان به عایق بندی فوم پلی یورتان، جنس بدنه گالوانیزه، درب شیشه ای مگنتی، قدرت موتور 1 اسب بخار، ترموستات، عرض دو متر و... اشاره کرد .

فریزر ایستاده سه درب

مشخصات فنی فریزر ایستاده سه درب
ابعاد                            
200*220*75 سانتی متر 
برند موتور
کلترون
قدرت موتور
3/4
برق مصرفی
600V
گاز مبرد
R134
دامنه دمایی
22-
جنس بدنه
گالوانیزه
ترموستات
دیجیتال
نمایشگر
دیجیتال
روشنایی
LED
تعداد طبقات
6
 فریزر ایستاده چهار درب

مشخصات فنی فریزر ایستاده چهار درب
ابعاد
105*105*79 سانتی متر
بدنه خارجی
استیل ضد زنگ در رنگ های مختلف 
بدنه داخلی
استیل ضد زنگ
درب
شیشه ای سکوریت ضد بخار
نوع عایق بندی
تزریق فوم پلی یورتان
لوگو CNC
دارد (به سفارش مشتری)
درجه مصرف انرژی
گرید A
فریزر ایستاده درب شیشه ای

فریزر ایستاده درب شیشه ای یکی از بهترین فریزر های ایستاده به شمار می رود که بسیار پر متقاضی است . فریزرایستاده درب شیشه ای فروشگاهی به دلیل داشتن دربی شیشه ای این امکان را به تمام مشتریان می دهد تا به راحتی محصولات داخل فریزر را رویت و مشاهده کرده و محصول خود را به راحتی انتخاب کند . همچنین یکی از مزیت های درب شیشه ای این فریزر ها این است که دیگر برای انتخاب محصول نیاز به باز بسته کردن مداوم درب فریزر نبود و به همین دلیل ای فریزر صنعتی به دلیل باز بسته کردم مداوم درب فریزر دچار برفک نمی شوند و همچنین مصرف انرژی آن ها کاهش یافته و دارای طول عمر بالاتری می باشد 

فریزر ویترینی ایستاده

فریزر ویترینی ایستاده که با گارانتی معتبر 18 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله صنایع برودتی دی مارکت و با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد دارای جنسی در دو نوع گالوانیزه و استیل بوده که شما می توانید با توجه به نیاز خود سفارش دهید همچنین مجهز شده به عایق بندی و ترموستات برای کاهش مصرف انرژی و کنترل دمای داخل فریزر، دارای درب و نمایی شیشه ای از جنس شیشه ی بودن بخار و دو جداره و همچنین دارای چرخ خایی به عنوان پایه برای سهولت در جابه جایی با چرخش 360 درجه 

فریزرایستاده بدون برفک
 
فریزر بدون برفک نیز یکی از پر متقاضی تر فریزر های ایستاده است . این فریزر مجهز به سیستم نوفراست بوده که از هر گونه برفک زدن فریزر جلوگیری می کند و همچنین از مصرف بیش از حد انرژی دستگاه جلوگیری می کند . این فریزر صنعتی ایستاده دارای برچسب انرژی A بوده و بسیار کم مصرف می باشد . همچنین دارای عایق بندی پلی یورتان بوده که مانع اتلاف انرژی فرزر ایستاده شده و از خارج شدن و اتلاف سرما داخل فریزر به محیط خارج جلوگیری می کند . محدوده دمایی این فریزر بین منفی 10 در جه تا منفی 24 درجه می باشد . فریزر ایستاده بدون برفک دارای 18 ماه گارانتی بوده و 5 سال خدمات پس از فروش دارد .

 

فریزرایستاده سوپر مارکت و مغازه 

فریزر سوپر مارکت و مغازه با ضمانت نامه معتبر و کیفیت بسیار بالا می باشد که مانند سازیر فریزر ایستاده دی مارکت می باشد . برای سوپر مارکت و مغازه اغلب فریزرایستاده تک درب، فریزر ایستاده دودرب، فریزر ایستاده چهار درب بسیار پر فروش بوده و مناسب می باشد زیرا دارای ابعاد کمتری نسبت به فریزر ایستاده سه درب و شش درب می باشد ابعاد این فریزر های هایپری ایستاده 60،70،120 می باشد دارای محدوده دمایی منفی 10 تا منفی 24 درجه بوده و با توجه به ابعاد کمی که دارد قادر است حجم بالایی محصول را در خود جای دهند و نه تنها در سوپر مارکت و مغازه بلکه در هایپر مارکت ها، پرو تئینی ها و لبینیاتی ها نیز کارد دارد .

قیمت فریزر ایستاده

صنایع دی مارکت تولید کننده و عرضه کننده انواع فریزر ایستاده و فریزر صندوقی می باشد. قیمت فریزر ایستاده صنایع دی مارکت دارای عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن بدنه استیل استنلس ضد زنگ و ضد خش، روشنایی LED، قابلیت درج لوگو سی ان سی و ترموسات دیجیتال اشاره کرد. برای ثبت سفارش خوئ می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان مجموعه ما بهره مند شوید.تمامی محصولات تولید شده در مجموعه دی مارکت دارای ۱۸ ماه ضمانت تعمیر و تعویض و همینطور ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۵۶:۲۸ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)