یخچال پرده هوا یخچال پرده هوا .

یخچال پرده هوا

قیمت و خرید یخچال ایستاده صنعتی

یخچال ایستاده  یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال های صنعتی محسوب می شود.طبقه یخچال ایستاده می تواند در نظم دادن محتوای یخچال و دسترسی آسان به شما کمک زیادی بکند،  این نوع از یخچال های صنعتی در ابعاد (60 سانتی تا 2 متری) و در اندازه مختلف طراحی و تولید می شوند. این نوع از یخچال های فروشگاهی به خاطر داشتن ویژگی های مختلفی اعم از  ترموستات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک، درب های شیشه ای  دارند، و جهت نگهداری طولانی مدت و حفظ کیفیت آن ها در آشپزخانه صنعتی، هتل ها، کافه ها، کافی شاپ ها، رستوران ها، هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک و... مورد استفاده قرار می گیرند. قابلیت درج لوگو و استیکر بر روی یخچال ویترینی بنا به سفارش مشتریان نیز وجود دارد. عایق بندی استفاده شده در یخچال فروشگاهی از نوع تزریق فوم می باشد، تا از هدر رفتن بیش از حد انرژی و سرمای داخل یخچال جلوگیری کنیم. با توجه به این که این نوع از یخچال های ایستاده دارای رده ی انرژی A هستند، به همین خاطر کمترین میزان انرژی را مصرف می کنند، به همین خاطر به آن ها یخچال صنعتی کم مصرف می گویند. طبقات قرار داده شده در محیط داخلی یخچال از نوع بسیار مستحکم می باشد، که بر اساس سایز یخچال متفاوت می باشد.

 

یخچال ایستاده با ارائه اقلام غذایی خود در یک یخچال نمایشی، فروش فوری را در فروشگاه، سوپرمارکت، اغذیه فروشی یا پمپ بنزین خود افزایش دهید. این واحدها برای خنک و تازه نگه داشتن نوشیدنی ها، سالادها، تنقلات، پارفه ها، غذاها و حتی گل ها طراحی شده اند. از میان اقلام با اندازه ها، سبک ها و ظرفیت های مختلف انتخاب کنید تا بهترین یخچال نمایش تجاری را برای منطقه کوچک یا بزرگ خود بیابید. هر یخچال نمایشگر دارای ویژگی‌های عالی خود است، مانند پنجره‌های شیشه‌ای، نور ال‌ای‌دی، کناره‌های روشن، و برگردان‌های تزئینی، تا نمایش مواد غذایی و نوشیدنی‌های شما را بهبود بخشد. سبک‌های انتخابی حتی طرح‌های باز دارند و از پرده‌های هوا برای خنک نگه داشتن محتویات استفاده می‌کنند، که به مشتریان اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن در به اقلام قابل حمل و نقل دسترسی داشته باشند. شما همچنین می توانید یک یخچال نمایش تجاری را پیدا کنید که با یک فریزر ترکیب شده است، بنابراین می توانید اقلام سرد و یخ زده را همزمان نمایش دهید.

ابعاد یخچال ایستاده
یخچال ایستاده ویترینی در ابعاد مختلف 60، 70، 90، 120، 150 و 2 متری در انواع مختلف (تک درب تا شش درب) طراحی و تولید می شوند.

 

انواع یخچال ایستاده صنعتی
یخچال ایستاده ویترینی با توجه به اینکه در مدل های گوناگون و ابعاد مختلف تولید می شود در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، از این محصول به عنوان یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال پروتئینی نیز می توان جهت نگهداری محصولات گوناگون استفاده کرد.

تفاوت یخچال ایستاده صنعتی و یخچال فریزر صنعتی در چیست؟
یخچال ایستاده یک نوع یخچال ویترینی ایستاده صنعتی می باشد که به صورت ایستاده تولید می شود، و فقط دارای یک موتور می باشند، ولی یخچال هایی که هم به عنوان فریزر هم به عنوان یخچال کارایی دارند، دو منظوره هستند و دارای موتور هستند و هرکدام از موتور ها سرما لازم را برای یخچال  فریزر تامین می کند، لازم به ذکر است که در صورت تمایل یخچال ایستاده نیز می تواند دو موتوره باشد ولی دو موتوره بودن ویژگی اصلی فریزر صنعتی می باشد، درست است که این دو محصول قیمت های متفتاوتی نسب به یکدیگر دارند ولی هر دو دارای موتوری قدرتمند و بدنه ای با کیفیت هستند که در تولید با یکدیگر تفاوت زیادی ندراند.

قیمت و خرید یخچال ایستاده فروشگاهی از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت یخچال های ایستاده می توان به تعداد درب ها، جنس بدنه، نوع موتور، تاج دار یا بدون تاج دار بودن آن ها، جنس شیشه ها و نوع عایق بندی و... اشاره کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۹:۰۱ توسط:هانیه موضوع: نظرات (0)